inlägg nr.89

Alltså herregud! Jag tog mig en pause från att skriva detta inlägg för att sätta på mig en kopp kaffe när jag möts av ett fruktansvärt trauma! Kaffebryggaren smällde till, likt en blixt i det häftigaste av oväder. Inte bara får jag en stöt som smäller i hela kroppen, kylskåpet, frysen och ja, i princip hela jävla köket lägger ju av. Jag måste nu alltså för första gången i mitt liv byta propp och det var minsann -inte- det lättaste i världens äldsta proppskåp. Och UTAN kaffe i kroppen.
MEN! Som den fantastiska kvinna jag är löste jag givetvis problemet. Åter till inlägget i fråga:
.
Har försökt sova nu i x antal timmar utan framgång. Känner ett sånt sjukt drag i kroppen, lust, pepp! Det går inte att somna när kreativiteten flödar och nu såhär i efterhand önskar jag nästan att jag bara hade gjort och skapat hela natten istället för att bara ligga, helt ivrig i sängen och kämpa med att tysta mig själv bara för ett par timmars sömn. Jag väljer hur som helst att starta dagen med ett glas fil och god musik. Första morgoncigaretten är rökt och byggarbetarna har börjat väsnas utanför. Men vad gör det när solen lyser och dagen bara väntar på att ta fart.
Har för första gången gjort ett förhållande med någon officiellt på facebook. Vi insåg båda två rätt snabbt att det var lite som att gifta sig. Alla möjliga människor från höger och vänster, likväl goda vänner som känt till det sedan länge och mer avlägsna kontakter som man inte pratat med på säkert några år skulle vara med och hurra för en. Vilket är skitkul alltså! Men Facebook smällde hur som haver upp det största emblem de bara kunde på både min och hans profil och inlägget i sig blev nästan större och viktigare än själva förhållandet i fråga, haha. Men vi är ju båda attention whores så det är lugnt. Gottar oss i uppmärksamheten. Men det är liksom värt att nämna den tanken, hur allting återigen blir en produkt. Och hur det nånstans ändå är vi själva som aktivt väljer att göra så.
Men nej! Nu har jag slöskrivit och bara gjort skit (bland annat nästan omkommit då) sen strax innan klockan slog sex. Nu ska jag minsann till gymmet och svettas lite och sen börja dagen på riktigt.
Här får ni:
Brother Ali - Palm The Joker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0